Забравете за наказателния режим, който сте си наложили във фитнес залата, и за бекрайните салати. Ключът към мечтаната фигура може да се крие в бутилката вино.
Жените, които обичат да пият дневно една или две чаши вино и по-специално червено, напълняват по-малко от тези, които консумират само вода или безалкохолни напитки. До този извод са стигнали след продължително изследване американски експерти от "Бригам енд уиминс хоспитъл" в Бостън, съобщи британският в. "Дейли мейл" .
Резултатите от изследването коренно се различават от широкоразпространеното виждане сред тези, които спазват диети, че алкохолът допринася за натрупването на килограми.
В същото време изводът, до който са стигнали американските изследователи, може би обяснява защо французойките и италианките като че ли не напълняват, въпреки че редовно пият вино с отделните яденета.
Според проучването организмът на тези, които редовно пият умерени количества, преработва калориите в алкохола по различен начин от съдържащите се в храните.
Не всички видове алкохол обаче се отразяват добре на фигурата. Това например е абсолютно валидно за спиртните напитки и бирата.
В изследването са участвали 19 200 американки на възраст 39 и над 39 години, чието тегло било проследено в продължение на 13 години. БТА



























